dilluns, 15 de febrer del 2016

Pujant al Volcà Rucu Pichincha amb Telefèric

Un dia vam decidir que havia arribat el moment de pujar el volcà Rucu Pichincha (com que la mami ja estava bé del peu podia caminar).
Rucu en quítxua vol di vell i es un volcà apagat.
El Guagua Pichincha esta al costat del Rucu Pichincha i Guagua vol dir jove i és un dels volcans més actius de l’Equador. El 7 d’octubre de 1999 va eropcionar molt fort i va fer una columna molt alta, de mes de 20 km., que semblava com si hagués explotat una bomba nuclear.
Quan estàvem pujant amb telefèric per anar al volcà Rucu Pichincha es veia tota la ciutat (és molt gran, més gran que Barcelona).
També vam veure el VULCANOPARK i fins i tot els parcs més grans de Quito, com el Metropolitano o el de la Carolina o també el parc de la Mujer  o el de la Armènia o la Moya.
Quan vam arribar a dalt vam anar a on llogaven cavalls per anar fins la meitat del camí (si no, no haguéssim arribat fins a dalt).






Quan ens van deixar els cavalls vam començar a caminar i vam arribar a un lloc on es perdia el camí i jo el vaig trobar...  Es tenia que pujar per unes roques i continuava el sender, i al costat hi havia una cova molt bonica.
Quan va venir la boira vam dinar... però després no sabíem on anar, ni si marxar enrere o anar al Guagua Pichincha, però estava molt lluny i no arribaríem. Així que jo vaig començar a baixar per un lloc on hi havia molta sorra i anava molt ràpida.
Quan els meus papis encara no estaven baixant van venir uns xilens que ens van indicar el camí, nomes teníem que pujar una muntanya de moltes pedres (petites i grosses).
I vaig tenir que pujar i  em va costar uf moooolt, però va valdre la pena arribar.
Quan vam arribar a dalt es veia una vista impressionant, el volcà medeix 4696m i vam veure un ocell gegant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada