diumenge, 28 de febrer del 2016

Anem al C.A.C. i al M.I.C. de Quito

Uns dies que eren Carnaval els nens de l'Equador tenien festa i feien molts tallers als museus de Quito. Nosaltres vam anar al C.A.C. (Centro de Arte Contamporáneo) a on fan moltes activitats i són molt divertides.
En tots els dies vaig fer parkour que és un joc en el que es tracta d'anar passant obstacles pels carrers.També vam fer jocs a l'hort i vam replantar plantes a uns testos que vam decorar. I l'últim dia ens vam fer un passaport d'art. Vaig conèixer a nens molt divertits: la Camila, la Sofia, l'Alex i a molts més.







Un altre dia també vam anar al M.I.C. (Museo Interactivo de Ciencias) que es troba en el barri de Chimbacalle. Hi ha molts jocs, i també de pensar, moltes disfresses, animals postissos, jocs amb tobogans amb moltes pilotes, una tirolina i instruments com de la prehistòria.
A mi em va agradar molt els tobogans amb pilotes i també les disfresses. Vaig pujar a tots els cavalls i burros postissos i vaig munyir una vaca de mentida...
També vaig jugar a molts jocs científics, i vaig entrar a un laberint i vaig aconseguir arribar fins al final. Hi havia un mapa de l’Equador amb volum però l’estaven arreglant. 















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada