dissabte, 16 de gener del 2016

Uns dies a Conocoto

Un dia ens va venir a buscar a Quito una amiga de la mama que es diu Paola. Ens va portar a Conocoto a passar uns dies a la seva casa. Quan vam arribar les filles de la Paola estaven a la piscina amb unes amigues. Em vaig posar el banyador i vaig anar directe a la piscina a banyar-me amb el papi i les nenes.



Conocoto està al valle de los Chillos, al costat de Quito. Fa molta calor i per això em puc banyar a la piscina, fins i tot de nit. Durant aquells dies vaig conèixer a moltes nenes i nens: l'Aisha, la Maria Emilia, la Gabi, la Zoe, la Tamia, la Candela, l'Ulisses.





Durant els dies a Conocoto vam jugar, vam mirar pel·lícules... Un diumenge vam anar al parc de l'Armènia a jugar i li vam fer una caseta a les fades que vivien al parc. Però va començar a ploure molt quan vam acabar la cabanya de les fades i vam haver de córrer per arribar al cotxe. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada